~ mErekA yanG spOrting ~

Saturday, July 9, 2011

~ Bola oh Bola ~


[19/06/2011]  [Sunday]  [11.49 p.m.]
Baru lepas makan kuey teow gOreng ngan bandung cincau bersama2 famili kat DE’  RANTAU GARDEN RESTAURANT … ekceli aku order kentang goreng … ntah camne mamat tu boleh salah dengar lak … malas nak tunggu lama2 … bantai je la …
Sambil tunggu order sampai, aku dan seluruh pelanggan kat situ disajikan dengan match tendang2 bola team Malaysia vs Lebanon lau x silap aku … skrin besar ag … aku memang x minat sangat ngan bola tendang ni … kadang2 jer tengok … tu pun lau aku rase bez la … siyesly aku cakap … aku x tau nape ramai suke bola tendang ni … yang aku tau aku nak tergelak time player tendang bOla nak sumbat gol … punya la eksaited yang laki2 sume kat situ … bila miss ramai2 mengeluh … muafakat betol … aku je yang tergelak kat situ tengok gelagat dorang nih … hehe … pape pon semangat tu penting … 





No comments:

Post a Comment